+ Projektujemy doświadczenia na plus

Czym jest UX? Wytłumaczymy to najprościej, jak potrafimy. Wyobraź sobie swoje ulubione przedmioty – meble, obuwie, ubrania, a może nawet…. wystrój konkretnego pokoju. Nieistotne co sobie w tej chwili wyobraziłeś. Jeśli czujesz się z tym dobrze i masz wrażenie, że został on zaprojektowany z myślą o Tobie… to możemy śmiało porównywać je do mechanizmu dobrze zaprojektowanego UX!

Krótko mówiąc, User Experience oznacza ogólne wrażenia z używania danego produktu. Z tą różnicą, że UX dotyczy produktu cyfrowego: Twojej strony internetowej, sklepu internetowego bądź aplikacji mobilnej. Działania User Expierence to dopasowanie danego projektu do potrzeb Twoich klientów!

Jeśli marzysz o tym, by osoby odwiedzające Twoją stronę internetową, poruszały się w niej w sposób intuicyjny, to dobrze trafiłeś! Sprawimy, że Twoja witryna będzie przyjazna dla użytkownika. Efekt? Dłuższe sesje na stronie, wyższe współczynniki zaangażowania i… wyższa sprzedaż.

Anna Bobrowska

Creative Manager
Napisz do mnie

Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego bądź aplikacji mobilnej to odpowiednio dopracowany UX należy do absolutnego must have!

Plusy

  • + Wzrost sprzedaży
  • + Zadowoleni użytkownicy
  • + Wykluczenie błędów podczas wdrażania projektu

Etapy pracy nad User Experience

1. Analiza użytkownika

2. Analiza Twoich celów

3. Projektowanie

4. Testowanie

Jak pracujemy?

Poprzez makiety. Ich zadaniem jest zobrazowanie koncepcji serwisu internetowego oraz umożliwienie wprowadzania korekt jeszcze przed etapem produkcyjnym (graficznym i programistycznym). Efekt? Oszczędzamy czas, pieniądze i minimalizujemy błędy!

To właśnie już na tym etapie możemy przetestować nasz produkt z użytkownikami.

Co oferujemy?

Audyt użyteczności

Wykonamy dla Ciebie kompleksową ocenę strony www pod kątem zgodności z oczekiwaniami użytkowników oraz zgodności z zasadami, według których buduję się serwisy.

Co sprawdzamy podczas audytu:

  • + system nawigacji,
  • + struktura strony głównej,
  • + kompozycja i sposób przekazania informacji,
  • + zrozumiałość informacji (m.in. stosowane nazewnictwo),
  • + użyteczność formularzy.

analiza heurystyczna – polega na analizie interfejsu pod względem heurystyk, czyli zasad i wskazówek, dzięki którym możliwa jest ocena serwisu.

Jesteś ciekawy ile to
może kosztować?

Wyceń projekt

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Uwolnij nas od nadmiaru pomysłów!

Podążamy w myśl Think – Create – Enjoy tworząc niepowtarzalne kreacje dodając przy tym garść kreatywności i szczyptę fantazji.