+ PIN IT! RESZTY NIE TRZEBA

Czy wiesz, że wyszukiwanie produktów za pomocą obrazów staje się coraz bardziej popularne? Z pomocą przychodzi Pinterest, który w Polsce zyskuje coraz większą popularność. Czy zastanawiałeś się nad działaniami w tym medium społecznościowym? Zagraj na czasie. Wyprzedź konkurencję i zacznij budowanie swojej społeczności jeszcze dziś!

Dla kogo Pinterest?

Jeśli Twoją potencjalną grupą docelową są kobiety to… dobrze trafiłeś! Większość użytkowników tego medium stanowią właśnie one. Jakie grupy najczęściej korzystają z Pinteresta? Blogerzy, architekci, projektanci mody, studenci, nauczyciele i … mamy.

Najlepsze branże do komunikacji na Pintereście

Jeśli Twoją branżę dobrze opisują takie hasła jak: beauty, sztuka, rękodzieła, DIY, wystrój wnętrz, odzież, odkrywanie wyjątkowych miejsc itp. to pora rozważyć komunikację na Pintereście.

Okazuje się, że kolekcjonowane piny potrafią zainspirować do zakupu!

79% użytkowników Pinteresta to kobiety, 88% użytkowników zakupiło produkt, który przypięło.🙂

Źródło: Sprawny Marketing

Pinterest sprawdzi się doskonale w branżach, w których obraz ma kluczowe znaczenie i bywa inspirujący.

W czym tkwi sekret?

Użytkownicy Internetu coraz częściej doceniają możliwości wyszukiwania obrazem. Dodatkowo na plus działają algorytmy, które umożliwiają wyszukiwania „podobnych zdjęć”. Wszystkie nasze inspiracje możemy katalogować. Z czasem algorytmy Pinteresta doskonale dopasują obraz, który z pewnością przypadnie do gustu naszemu odbiorcy. Jeśli Twoja marka sprzedaje obrazem- rozważ działania w tym medium społecznościowym.

Plusy

  • + Medium społecznościowe, które nieustannie się rozwija; rozpoczynając komunikację dzisiaj – wyprzedzasz konkurencję!
  • + Odbiorcami są w 79% kobiety
  • + Doskonale sprawdzi się w branży beauty, modowej, aranżacji wnętrz, projektowania mebli, biżuterii, kulinariach i… wszędzie tam, gdzie obraz ma kluczowe znaczenie

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Uwolnij nas od nadmiaru pomysłów!

Podążamy w myśl Think – Create – Enjoy tworząc niepowtarzalne kreacje dodając przy tym garść kreatywności i szczyptę fantazji.