Stanislav Vodka - Plus Division

Wódka Stanislav to wódka klasy Premium wprowadzona na rynek w 2012 roku przez firmę Pravda S.A. Nazwa alkoholu powstała całkowicie naturalnie, z szacunkiem dla tradycji i historii imienia, które oznaczało „ustanawiający sławę”. Postać Stanislava stała się kluczowa dla budowania kompleksowej komunikacji w social media. Zobaczcie, jak odświeżyliśmy wizerunek marki, budując duże zaangażowanie wokół marki.

Nasze działania

Social Media

Z niekrytą radością rozpoczęliśmy współpracę z marką Stanislav Vodka i mocno odświeżyliśmy jej dotychczasowy wizerunek w mediach społecznościowych. Stworzyliśmy nową identyfikację wizualną, a nasza komunikacja opiera się na spójnych cyklach i postaci Stanislava. Tym samym dystans pomiędzy marką, a jej odbiorcami został znacznie skrócony. Nasze działania obejmują komunikację na Facebooku i Instagramie.

Brand Hero

Skrócamy dystans! Jaki jest Stanislav każdy wie (a jeśli nie wie, to wkrótce o tym się przekona). Choć na pierwszy rzut oka STANISLAV sprawia wrażenie zimnego to… z każdą kolejną minutą zaskakuje łagodnością. Nieustannie szuka drugiej połówki, a w dodatku zna wiele powiedzonek, które celnie trafiają w klimat imprezowy. To z pewnością znajomość, która zaprocentuje na przyszłość.

Konkursy

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Uwolnij nas od nadmiaru pomysłów!

Podążamy w myśl Think – Create – Enjoy tworząc niepowtarzalne kreacje dodając przy tym garść kreatywności i szczyptę fantazji.