Nasz cel: Pomagamy przedsiębiorcom dotrzeć do Klientów.
Dlaczego my?
Jak działamy?
Co możemy zrobić dla Twojej marki?
Kompleksowo dbamy o Klientów, generując wartość dodaną.
Filozofia
Misja
9 lat doświadczenia
10 różnorodnych branż
162 zaprojektowanych stron internetowych
2 183 wykonanych etykiet produktowych
5 000 000 do takiej ilości osób docieramy każdego roku na Facebooku
Ponad 8 000 zrealizowanych projektów
Wygrane konkursy
Bydgoszcz jest Polska 2020
Konkurs organizowany przez Miasto Bydgoszcz na oficjalny logotyp obchodów 100-lecia powrotu Bydgoszczy do Polski.
Nasz projekt otrzymał miano oficjalnej identyfikacji graficznej miasta w 2020 roku, związanej z obchodami setnej rocznicy powrotu Bydgoszczy w granice Polski.
Do konkursu zostało zgłoszonych 64 prac konkursowych z całej Polski. Projekt naszej agencji został wyłoniony do półfinału, do którego zostało zakwalifikowanych 8 zwycięskich prac. Zostały one poddane również ocenie mieszkańców w głosowaniu internetowym. Pięć najlepszych prac zostało finalnie ocenionych ponownie przez komisję konkursową. Projekt agencji Plus Division został uznany za najlepszy.
Gmina Rzgów
Konkurs organizowany przez Gminę Rzgów na oficjalny logotyp miasta.
Zadaniem konkursowym było opracowanie logo Gminy Rzgów, które będzie miało zastosowanie w materiałach informacyjnych i promocyjnych. Jury zakwalifikowało 30 prac. Podlegały one ocenie ze względu na trzy kryteria: wartości projektowej, walorów estetycznych i marketingowych oraz wartości użytkowych.
„Przedstawiona praca spełniała wszystkie wymogi formalne, bardzo celnie odpowiadając na postawione w konkursie zagadnienia estetyczne i funkcjonalne. Jury zwróciło uwagę na czytelny, mocny symbol graficzny oraz właściwe jego połączenie z tekstem. Zachowanie pewnego eleganckiego umiaru w użyciu środków ekspresji gwarantuje zakładaną przez organizatora konkursu czytelność znaku, zarówno w małym, jak i dużym formacie” – wyjaśniał, członek komisji konkursowej, dr inż. arch. Tomasz Grzelakowski.
Dolny Śląsk. Zielona Dolina Żywności i Zdrowia
Zielona Dolina to program realizowany na bazie porozumienia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu i Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
Zadaniem konkursowym było pracowanie logotypu programu. Do konkursu zostało zgłoszonych ponad 200 prac konkursowych. Jury za najlepszy logotyp uznało projekt agencji Plus Division.
Jak wygląda współpraca?
- 1. Wysyłasz do nas brief lub zapytanie.
- 2. Umawiamy się na rozmowę telefoniczną.
- 3. Podczas rozmowy badamy Twoje potrzeby.
- 4. Nasz zespół ustala dla Ciebie najefektywniejsze rozwiązania.
- 5. Otrzymujesz konkretną ofertę z przykładowymi realizacjami i wstępną strategię działań opracowaną dla Twojej marki.
- 6. Podpisujemy umowę, a nasza kreatywność zostaje maksymalnie uwolniona 🙂
Anna Bobrowska
Od wielu lat dodaję mocy markom reprezentującym różnorodne branże. Jako absolwentka Papiernictwa i Poligrafii na Politechnice Łódzkiej wiedzę mam… na papierze 😊. Zamiłowanie do starannych projektów przeniosłam również na digital. Moja dewiza? W dobie nieustannych zmian należy szybko reagować. Przekonałam się o tym, pracując według postulatów Agile w branży IT, a także realizując studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami. Ta wiedza pomaga odnaleźć się w gąszczu projektów i realizować główne (najważniejsze) dla mnie przesłanie: każdego człowieka traktować po partnersku i indywidualnie.
Wspólnie z zespołem kreatywnych głów tworzących Plus Division kreujemy niebanalne pomysły dla naszych Klientów. Co nas wyróżnia? Nietuzinkowe kreacje graficzne, które okraszamy dobrym tekstem i indywidualnym podejściem. Co możemy zaoferować Tobie? Napisz do mnie i uwolnij nas od nadmiaru pomysłów!