Nowoczesna i pracowita! Wychodząc naprzeciw potrzebom pracowników i pracodawców – stworzyliśmy portal www.beemployee.pl – sieć inteligentnych wizytówek, która skraca drogę pomiędzy pracownikiem, a pracodawcą.
Spójność komunikacji to dbałość o detale. To właśnie one, finalnie tworzą apetyczny przekaz działający na zmysły i wyobraźnię.
Współpracę z Beemployee.pl rozpoczęliśmy od pracy koncepcyjnej. W pierwszym etapie stworzyliśmy nazwę portalu, a także strategię komunikacyjną marki.
Beemployee.pl to portal, którego głównym zadaniem jest skrócenie drogi pomiędzy Pracodawcą, a Pracownikiem, a wszystko to, za sprawą inteligentnej sieci wizytówek, która pomaga ich do siebie dopasować.
Hamletowskie rozterki w przypadku tego projektu, były nam zupełnie obce. Od samego początku wiedzieliśmy, że z tego nektaru będzie miód. Mieliśmy bowiem w głowie plan na spójne poprowadzenie go w całości. Na plan składał się:
Pszczoła wyrażona liniami, które nawiązują do plastra miodu? Czemu nie.
Prosta kreska zastosowana w logotypie będzie towarzyszyć nam również w autorskich, rysowanych postach w social media, a także w projekcie strony internetowej. Żywy, żółty kolor stanowi znak rozpoznawczy portalu.
Skoro słowem zaczepiamy już w samej nazwie projektu, to czemu nie pożonglować nim również w komunikacji w mediach społecznościowych?
Portal Beemployee.pl łączy inteligentne wizytówki, a my poza grą słowną wgłębiamy się kilka kroków dalej… szukając między innymi… analogii ilości odwiedzanych dziennie kwiatów przez pszczoły, a dziennej licznie CV, jaka jest wertowana przez rekrutera.